Plan Równości Płci na lata 2023-2026 w CTO S.A.
MISJA
Misją Centrum Techniki Okrętowej S.A. jest stałe dążenie do wykonywania prac badawczych i projektowych oraz pomiarów i badań na najwyższym poziomie, zgodnie z oczekiwaniami Klientów, w możliwie krótkich terminach i po konkurencyjnych cenach, w następujących dziedzinach:
- projektowania stanowisk i urządzeń badawczych oraz aparatury pomiarowej,
- badań modelowych konstrukcji pływających,
- mechaniki konstrukcji,
- wibroakustyki,
- ognioodporności,
- materiałoznawstwa i korozji,
- inżynierii medycznej,
a także do starannego przeprowadzenia procesów certyfikacji wyrobów i wyposażenia morskiego.
POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
Zarząd Spółki jest świadomy ważności bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w Spółce i stwarza warunki, aby zapewnić ich bezpieczeństwo, między innymi poprzez zabezpieczanie na ich ochronę środków finansowych, a także wykwalifikowanego personelu.
Zarząd Spółki zobowiązuje się do spełnienia wymagań prawnych i kontraktowych związanych z bezpieczeństwem informacji, szczególnie w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych.
Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji jest realizowane w szczególności poprzez uregulowania zawarte w wewnętrznych aktach normatywnych i dokumentach systemu zarządzania, obejmujących wszystkie obszary działalności Spółki, tworząc System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
Za bezpieczeństwo informacji, w tym określonych zasobów intelektualnych w Spółce odpowiada każdy pracownik na powierzonym mu stanowisku pracy. Zapewnienie bezpieczeństwa informacji nadzorują kierownicy komórek organizacyjnych na wszystkich szczeblach zarządzania.
Bezpieczeństwo informacji jest realizowane poprzez następujące działania ciągłe:
- monitorowanie stanu zabezpieczeń (urządzeń techniczno-organizacyjnych, uregulowań formalnoprawnych) i ryzyk z tym związanych;
- szkolenie pracowników (zapewnienie bieżącej wiedzy);
- uświadamianie pracownikom znaczenia ich angażowania się w realizację polityki bezpieczeństwa informacji;
- informowanie pracowników o konsekwencjach wynikających z braku należytej dbałości o bezpieczeństwo informacji lub naruszenia bezpieczeństwa informacji;
- raportowanie incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji.
Obowiązkiem pracowników Spółki jest przestrzeganie szczegółowych zasad postępowania udokumentowanych w wewnętrznych aktach normatywnych i dokumentach systemu zarządzania jakością, dotyczących bezpieczeństwa informacji.
Zarząd Spółki zobowiązuje się do stałego doskonalenia wdrożonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.